تدوین سند نوسازی شبکه توزیع برق تهران  

مدیرعامل برق تهران بزرگ از تدوین سند نوسازی و رفع فرسودگی شبکه توزیع برق فشار متوسط شهر تهران به همت متخصصان این شرکت خبر داد.

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اظهاراتی با اشاره به قدمت برخی از تجهیزات و تاسیسات شبکه توزیع برق کلان شهر تهران به ویژه در نقاط پرتراکم مرکزی شهر، از برنامه‌ریزی گسترده طی یک سال گذشته به منظور شناسایی نقاط قابل بهبود و جایگزینی تجهیزات فرسوده با تاسیسات نوین با هدف بهبود شاخص‌های نیرورسانی به مشترکان خبر داد و گفت: در ادامه اجرای طرح‌های نوین تحولی و به همت کارشناسان و متخصصان این شرکت برای نخستین بار سند نوسازی و رفع فرسودگی شبکه برق فشار متوسط کلان شهر تهران، تدوین شد.

وی ادامه داد: این سند در قالب برنامه جامع چهارساله، تدوین و ارزش ریالی منابع مورد نیاز در مراحل اجرایی آن نیز برآورد شده است.

ناظریان افزود: براین اساس و با اجرای این سند، شاخص‌های بهره‌وری شبکه فشار متوسط به صورت قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت که از این میان می‌توان به پیش بینی کاهش میزان انرژی توزیع نشده، بهبود شاخص عمر شبکه به میزان ۴۰درصد و همچنین بهره‌وری حداقل ۴ برابری استفاده از منابع ریالی بهینه سازی شبکه نام برد.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود